"" Kasia Koniakowska Blog "

o sesji zdjęciowej

Cześć

Wczoraj wróciłam znad morza. Trafiłam na piękną pogodę ;-) A dziś przegladając różne oferty natknęłam się na adres:

http://www.agneskubicka.pl

I postanowiłam właśnie tej osobie oddać się w ręce i stanąć przed jej obiektywem. Jest to Pani Agnes Kubicka - fotograf Playboya, CKM i FHM. Jej talentowi zaufały takie osoby jak: Artur Boruc, Mezo, Mariusz Czerkawski czy projektant mody Dawid Woliński. Będę uczestniczyć w sesji portretowej typu Beauty. Właśnie jestem w trakcie ustalania terminu zdjęć myślę, że będzie to początek października.

A podczas mojego pobytu nad morzem również udało się zrobić kilka ujęć. Makijaż i zdjęcia wykonywała moja siostra Beata, na prawdę fajnie jej wyszły, efekty ujrzycie już niedługo. Niestety wykonała tylko kilka ujęć, bo zepsuł się nam aparat, ale myślę że kiedyś jeszcze uda nam się powtórzyć sesję;-) A na razie szykuję się do wyjazdu do Hiszpanii. Również przygotuję kilka interesujących amatorskich zdjęć z pobytu, abyście choć przez chwile mogli znów poczuć się jak na wakacjach.

Pozdrawiam
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger