"" Kasia Koniakowska Blog "

Weekendowe ogarnianie się

costa brava skały

Witam

Jak już wczoraj wspomniałam, dziś kończę tworzyć 2 utwory i podejrzewam że w przyszłym miesiącu wreszcie ujrzą światło dzienne. Nie tylko muzycznie muszę się ogarnąć, ale również przyda się to mojemu mieszkaniowi, które szczerze powiem od przyjazdu z wakacji nie wygląda za dobrze. Dziś zamieszczę chyba najlepszą część zdjęć, czyli sam docelowy pobyt wycieczki, czyli miejscowość Lloret de Mar na wybrzeżu Costa Brava w Hiszpanii. Plaża mieściłam się między dwoma szlakami z przepięknymi widokami na skałki. W jedna stronę prowadził szlak do Tossa de Mar a w drugą do Blanes. Zdjęcia pokazują również ogród botaniczny Clotyldy mieszczący się w Lloret de Mar. Na moje urodziny (dla tych co nie wiedzą 13 września)poszłam również na wschód słońca;-)
Życzę miłego oglądania a ja biorę się za robotę. Zachęcam również do wejścia na mój profil jutro, gdyż zamieszczę zdjęcia z Barcelony - miasta które jest jak pudełko czekoladek- nigdy nie wiesz czym Cię zaskoczy ;-)

pamiętniki z wakacji

skały Hiszpania wakacje

Lloret de mar zwiedzamy

Costa Brava zwiedzanie

costa brava park z kwiatami

zachód słońca Lloret De mar

kwiaty Costa brava

Piękna okolice prawda?
co warto zwiedzić na Costa Brava

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger