"" Kasia Koniakowska Blog "

pokaz mody w Starym Browarze

Tak jak obiecałam zamieszczam zdjęcia z pokazu mody Festival Art and Fashion. Niestety nie byłam na całości imprezy, bo trwał on aż 6 godzin, ale udało mi się podziwiać różne kolekcje przez 2 godziny. Zawsze po oglądnięciu takiego pokazu mam ochotę wyrzucić wszystkie ciuchy z szafy i wybrać się na porządne zakupy, ale jest jeden problem. Aby tak pięknie wyglądać i szaleć na zakupach, trzeba mieć sporo kasy, dlatego pozostaje mi tylko oglądać pokazy i podziwiać. Może jedną z tych rzeczy kupię, gdy będzie na prawdę ekstra ;-) Więcej zdjęć obejrzycie na moim profilu na facebooku. Zapraszam!!!

stary-browar-art-and-fashion-2011

pepe-jeans-2011

kolekcja-2011

moda-sportowa-2011

calvin-klein-jeans-moda-2011

art-and-fashion-stary-browar

gino-rossi-kolekcja-2011

van-graaf-moda2011

pokaz-mody-poznań-2011

moda-męska-vistula-2011

deni-cler-moda-2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger