"" Kasia Koniakowska Blog "

Co przygotować na Sylwestra?

Jeszcze do końca się nie zdecydowałam, co przyrządzę dobrego na imprezę Sylwestrową., ale mam kilka fajnych pomysłów. Wybieram się ze znajomymi na imprezkę koło Poznania, każdy przynosi to co chce zjeść na imprezie. W sumie tak jest chyba najlepiej, bo koszt takiej imprezy jest wtedy niewielki no i nie trzeba stać cały dzień nad garami i gotować ;-)

Wstępnie postanowiłam zrobić:
1) jajka w majonezie posypane szczypiorkiem,
2) przynieść frankfurterki i polską surową, które są świetne na zagrychę do alkoholu
3) zrobić jakąś sałatkę, tylko teraz jaką. Na majonezie może troszkę zaszkodzić przy dużej ilości alkoholu. Myślałam nad lekką sałatką z 3 rodzai kolorowych papryk, do tego pomidorki koktajlowe, kukurydza i troszkę kapusty pekińskiej. Razem polane lekką mieszanka przypraw połączona z oliwą. Co o tym myślicie?
4) półmisek z wędlinami i serem żółtym pięknie przystrojony ;-) Może jakieś małe kanapeczki
5) obowiązkowo barszcz czerwony i krokiety. Krokiety niestety kupne bo jeszcze sama nie próbowałam nigdy robić. Z wygody kupię w sklepie.

To chyba tyle. Uwielbiam przygotowywać takie rzeczy, a najbardziej to przystrajać. Zrobię kilka zdjęć to obejrzycie moje dzieło. Życzę wszystkim szałowej niezapomnianej imprezki Sylwestrowej. Do usłyszenia w Nowym Roku ;-)

impreza-sylwestrowa-obrazek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger