"" Kasia Koniakowska Blog "

Złote Globy 2012

Jak miło jest się wyspać i posiedzieć w domu. Spokojnie, bez pośpiechu robiłam projekt. niestety ten dzień to tak nie do końca lenistwo, ale przynajmniej odpoczywam od natłoku pracy, której już nie mam ;-) Jutro mam zaliczenie wykładu i bardzo nie chce mi się uczyć, ale wyspałam się przez ostatnie 3 dni, a do 8 rano jeszcze sporo czasu. Przed chwilką skończyłam piec ciasto. Taki mały relaks przed nauką. Ciasto wyszło nawet dobre, chociaż zostało stworzone z głowy z tego co było w lodówce i szafkach. Taki mój mały wynalazek na dziś, oby dodał mi energii do nauki.

A widzieliście zwycięzców Złotych Globów? Mnie najbardziej zaciekawił film  "My week with Marilyn" Michelle Williams w roli głównej. Z niecierpliwością czekam, aż pojawi się w polskich kinach ( ok. 10 lutego). Oczywiście jedną z nagród otrzymała Madonna za utwór "Masterpiece". Piosenka mnie nie zachwyciła, ale teledysk owszem. Uwielbiam teledyski z elementami filmu. Nie mogło również zabraknąć nagrody dla amanta Hollywood czyli George'a Clooney'a. Warto również wspomnieć o fantastycznej roli Meryl Streep, która również została nagrodzona za główną role w "Żelaznej Damie", który również z miła chęcią oglądnę. Poniżej zamieszczam zwiastuny filmów i kilka fotek z gali.

george-clooney-2012
Tego Pana chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. 

nagrody-złote-globy-2012
Oto aktorka, która zagrała osobę Marylin Monroe. 

madonna-złote-globy-2012

Zauważyliście, że Madonna nosi ostatnio do każdej kreacji rękawiczki. Chyba nie chce pokazywać upływu czasu, który najbardziej pokażą ręce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger