"" Kasia Koniakowska Blog "

Junk Fashion Show Sapu

Niedawno wróciłam z egzaminu i jak to zawsze ze mną bywa, nic mi się po nim nie chce. Czuję, że poszło mi dobrze, ale to się okaże w piątek ;-) W najbliższym czasie chyba wybiorę się do Krakowa na Junk Fashion Show 2012, tylko czekam na oficjalne info. Dla tych co nie są wtajemniczeni, jest to pokaz mody zorganizowany przez Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU). W tym roku w pokazie będzie uczestniczyć moja siostra, za którą trzymam mocno kciuki. Konspekt kreacji papierowej już wstępnie widziałam, ale nie będę zdradzać szczegółów. Co najśmieszniejsze to że w dniu pokazu 4 lutego moja siostra ma urodziny ;-) Mam nadzieję, że uda mi się dojechać na pokaz, chyba że sesja na uczelni pokrzyżuje mi plany ... A oto zdjęcia z ubiegłego roku. Nikt pewnie nie spodziewał się, że takie cuda można stworzyć z papieru ;-) Zdjęcia Piotra Kierata.


junk-fashion-slow-2012

kreacje-z-papieru

młodzi-projektanci-projektują-z-papieru

kreacje-sapu


sapu-pokaz-mody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger