"" Kasia Koniakowska Blog "

Kolonia w dniu Świętego Walentego.

Właśnie przebywam w Niemczech w Kolonii. Dziś byłam łowcą wyprzedaży. Zadziwiające jak Niemcy potrafią obniżyć ceny ciuchów do minimum. Wieczorem zrobię Wam kilka zdjęć i pokaże za jaką kwotę można kupić tak cudowne ciuchy i buty. Obecnie jest tutaj ogromny szał, gdyż od czwartku zaczyna się karnawał, więc sklepy z różnymi przebraniami przeżywają mega oblężenie. Moja mama przebiera się za aniołka, a ja jeszcze nie wiem. Na razie mam na głowę ogromną kokardę ;-) Niestety nie uda mi się zostać na poniedziałek, bo wtedy jest pociąg, z którego rzuca się przeróżne słodycze. W zeszłym roku mama przywiozła cały wór z tej imprezy, zatem warto zobaczyć Niemcy z innej strony np. w okresie karnawału. Pierwsze zdjęcie przedstawia ogromne, bezpłatne lodowisko z fontanną na środku w dzielnicy studenckiej. Ja niestety nie umiem jeździć na łyżwach, więc wolałam tylko popatrzeć.
lodowisko-w-Koloni

Moim środkiem transportu w Kolonii był ukochany rower. Na szczęście jest tu wiele dróżek i każdy (piesi czy samochody) przestrzegają zasad dla rowerzystów.
jazda-rowerem-zimą

zwiedzamy-kolonię

muzeum-lalek-Kolonia

nad-renem

A oto miejsce w jednym ze sklepów. No tak to mogę robić zakupy. Jak kiedyś będę mieć większe mieszkanie to sprawię sobie taką kanapę. Nie mogłam się zdecydować do jakiego sklepu iść, tyle ich tu było. Mam jeszcze kilka dni, aby to ogarnąć ;-)
wyprzedaże-w-niemczech

A oto efekty mojej przechadzki po wyprzedażach na tle Katedry w Kolonii.
zakupy-w-niemczech

Wszystkim życzę również szczęśliwego Dnia Walentego. Mam nadzieję, że również spędziliście go wspaniale.

2 komentarze:

  1. Witam. Związku z tym, że obserwujesz mojego bloga zapraszam na konkurs gdzie do wygrania jest zestaw biżuterii firmy AVON.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczna osoba z Ciebie:) Nie byłam nigdy w Kolonii ale z twojego opisu warto sie tam wybrac:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger