"" Kasia Koniakowska Blog "

pierwsza wiosenna wycieczka rowerowa

Jak już wspomniałam wczoraj wybrałam się na wycieczkę rowerową. Do koszyka wzięłam mojego psa, który ku mojemu zdziwieniu nawet wysiedział całą drogę. Choć jechała pierwszy raz w takich warunkach i nie wiedziała co się dzieje, to dojechałyśmy cało. Wywołałam chyba sporo uśmiechu u przechodniów, bo nie dość że pies w koszyku, zlokalizowanym na kierownicy, wygląda komicznie, to jeszcze mój pies jest specyficzny ;-) Na prawdę wypad bardzo mi się podobał. Kocham jazdę na rowerze, przy okazji mogłam zabrać ze sobą psa, który wybiegał się za cały tydzień (przebiegła Rusałkę dookoła koło mojego roweru), uwielbiam wiosenny wiaterek i odstawienie do szafy płaszczy czy szalików. Co tu dużo mówić. Przy takiej pogodzie wszystkim polecam powdychać świeżego powietrza i obudzić swój rower ze snu zimowego.

A oto zdjęcia z Rusałki w Poznaniu przedstawiające krótki odpoczynek od jazdy rowerem, który wypełniłam zabawą z psem. Razem przejechałam dziś 12 km, jak na pierwszą wiosenną wyprawę to całkiem nieźle ;-)

rusałka-spacer

zabawa-z-psem
A nad Rusałką było dziś mnóstwo ludzi z rodzinami, prawie jak pielgrzymka. A wy też czujecie nadchodzącą wiosnę?

2 komentarze:

  1. sympatyczne zdjecia,sliczny piesek :) ja tez lubie jazde na rowerze i poczuc wiatr we wlosach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super widzę, że wycieczka się udała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger