"" Kasia Koniakowska Blog "

Bitwa na hity czyli Beyonce i Rihanna

Dziś post o nowościach muzycznych. W ostatnich dniach w radiach możemy usłyszeć nowy singiel Beyonce ,,End of Time", który zmiksował Polak Radzimir Dębski, o którym pisałam wcześniej w poście. Dla przypomnienia link mówiący o tym: Beyonce nagrodziła Polaka. Ja osobiście zakochałam się w tej piosence, jest taka inna od wszystkich hitów Beyonce, miło się ją słucha i porywa do tańca, uwielbiam takie rytmy. Gorąco polecam, dla tych co jeszcze nie słyszeli oto video. Ja osobiście nie mogę doczekać się teledysku to tego utworu ;-)

Ostatnio wpadła mi też w ucho Rihanna ,,Where Have You Been". Teledysk bardzo porządnie nakręcony i zmysłowy. Przyznam szczerze, że na początku nie podobał mi się ten utwór. Uznałam, że jest w niej za dużo zmiksowanych elementów i brzmi za bardzo klubowo, ale po kilku dniach zmieniałam zdanie i stwierdziłam, że utwór przynajmniej nie jest nudny i nawet wpada w ucho, można się przy nim świetnie bawić. Wszystkie elementy utworu są świetnie dopasowane, zaczyna się spokojnie a końcówka utworu po prostu pociąga do szaleństwa. Nie da się tego utworu posłuchać obojętnie, trzeba przy nim po prostu szaleć wtedy zmienimy zdanie i polecam odtworzyć go na dobrych głośnikach.

Beyonce-czy-Rihanna

Dzisiejsze starcie w moim notowaniu wygrywa Beyonce z hitem ,,End of Time". A Wy jak uważacie?

4 komentarze:

  1. Nie mam zdanie na ten temat. Ponieważ nie słucham ani jednej ani drugiej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham i Riri i Beyonce więc trudny wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raczej poruszam się w nieco innych klimatach (chociaż wiele tu zależy od nastroju), ale akurat tę piosenkę Rihanny uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bitwa na hity - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger