"" Kasia Koniakowska Blog "

Bitwa na hity starcie 2

Skoro u mnie za oknem jest dość chłodno i zimno pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie przeprowadzić kolejną bitwę na hity. Tym razem pod lupę wzięłam utwory z końcówki lat 80-tych, które z pewnością każdy z Was zna, gdyż zostały użyte w filmach. Zawsze gdy je słyszę, zamyślam się i odpływam, gdyż są to melodie tak piękne, że nie sposób się chwilę nie rozmarzyć. Dla podpowiedzi są to utwory użyte w filmach, w których zagrał Patrick Swayze. Jakieś pomysły?

Zatem pierwszy utwór pochodzi z filmu Dirty Dancing, a jego tytuł to ,,She's like the wind", a wykonuje ją oczywiście Patrick Swayze. To moja ulubiona piosenka z tego filmu. A druga  to utwór z filmu ,,Uwierz w ducha" ( Ghost), czyli ,, Unchained Melody" w wykonaniu Righteous Brothers. Choć piosenka powstała dużo wcześniej ( w 1965 roku ) niż film ( 1990 rok), jednak do dziś dnia wzrusza i pobudza ludzkie serca. Wiem, że to trudny wybór, bo obydwie piosenki są piękne, dlatego dla mnie obie są wygrane. A Wy jak myślicie?

patrick-swayze

2 komentarze:

  1. Moim faworytem jest zdecydowanie ,,She's like the wind" uwielbiam tą piosenkę:) Fajny pomysł na posta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dla kontrastu wybiorę Unchained Melody :)
    i to ostatnie zdjęcie - mistrzostwo :D
    obserwuję, kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger