"" Kasia Koniakowska Blog "

Konkurs z Constancy

Do cierpliwych świat należy. Wreszcie na moim blogu jest konkurs organizowany ze sklepem internetowym Constancy, który w swojej ofercie ma przecudowną artystyczną biżuterię, ręcznie robioną.

W moim konkursie do rozdania są 3 KUPONY O WARTOŚCI 25 ZŁ na przepiękną biżuterię z tego właśnie sklepu. Co trzeba zrobić, to proste - zajrzyj na zasady konkursu;-)

UWAGA!!! KONKURS ZOSTAŁ PRZEDŁUŻONY DO 10 LIPCA!!!
ZDJĘCIE GŁÓWNE KONKURSU
baner-konkursowy
ZASADY KONKURSU

1. Polub na facebooku sklep Constancy
2. Polub na facebooku mojego bloga
3. Podaj swój adres email, imię i nazwisko ( może być pierwsza litera nazwiska)
4. Odpowiedź na pytanie:
Co Cię najbardziej urzeka w biżuterii sklepu Constancy?

Najlepsze odpowiedzi będą nagrodzone kuponami o wartości 25 zł na unikalną biżuterię - kupony są do wykorzystania w sklepie internetowym do końca lipca.

Musisz spełnić wszystkie te warunki, aby brać udział w konkursie.

KONKURS PRZEDŁUŻONY DO 10 LIPCA.

* Kupon nie pokrywa kosztów przesyłki.

DODATKOWE PUNKTY - 2pkt - za udostępnienie informacji o tym konkursie na swoim blogu w dowolnej formie ( wykorzystaj zdjęcie główne konkursu). Jeśli to zrobisz napisz koniecznie w zgłoszeniu. POWODZENIA ;-).

Zachęcam do udziału w konkursie, ja upatrzyłam sobie już kilka błyskotek. Moimi faworytami są np. wisiorki miłosna lekkość czy zmysłowe zakręcenie. Również kolczyki są przepiękne. Zakochałam się w kolczykach Anielska infantka i bransoletce Morska przygoda. A Wy jakie macie swoje typu?

Tutaj prezentuję kilka z nich.
MORSKA PRZYGODA
naszyjnik-Constancy
NAMIĘTNY UŚCISK
artystyczne-naszyjniki
PASTELOWE TAJEMNICE
pomarańczowa-bransoletka
PODERWIJ MNIE
artystyczna-biżuteria

Chcesz olśnić na randce, albo zgasić koleżanki lub szukasz wyjątkowego prezentu - DO DZIEŁA! Zapraszam do zakupów ;-)

7 komentarzy:

  1. hmmm z miłą chęcią wziełabym udział ale nie mam konta na fb :( więc lipa
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzomiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piszemy wszystko tu pod postam ??

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zgłoszenie powinno wyglądać np. tak:
    1. Polubiłam
    2. Polubiłam
    3. Dane : adres email, imię i nazwisko
    4. Napisać odpowiedź na pytanie: Co Cię najbardziej urzeka w biżuterii sklepu Constancy?

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.polubiłam
    2.polubiłam
    3.dane koteczek11210@wp.pl Beata Bro******* mogę wysłać resztę nazwiska na e-maila nie chce tutaj pisać jakby co napisz do mnie w komentarzu ; ) lub na e-maila i tam ci podam całe nazwisko ; p
    4.Najbardziej urzeka mnie w biżuterii skelpu Constancy wyjątkowość każdej sprzedawanej tam rzeczy. Ponieważ są one wykonywane ręcznie,a ja uwielbiam ręcznie wykonane rzeczy,a szczególnie biżuterie.Sama robie bransoletki . Wszystko z tego sklepu jest unikalne i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. dodałam info o konk w notce

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Polubiłam
    2. Polubiłam
    3. Dane : adres email - naturazakrecona@gmail.com
    Lubię na FB: Joanna J.
    4. Napisać odpowiedź na pytanie:
    W biżuterii z tego sklepu urzekają mnie nie banalne wzory i niekonwencjonalne połączenia kolorystyczne. Na pierwszy rzut oka widać iż ta biżuteria jest nie powtarzalna. I like it;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. zrobione
    2. zrobione
    3. monikas2321@interia.pl Monika Zając
    4. Jest cudowna pięknie wykonana i zrobiona bardzo estetycznie. Biżuteria jest lekutka i w ręcz nie czuć jej na sobie. Wzory są bardzo oryginalne i w żadnym innym sklepie takich nie widziałam. Są niezastąpione i nie da ich się podrobić ;D

    2 pkt. proszę ;D
    topikx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger