"" Kasia Koniakowska Blog "

moje Absolutorium 2012

Wczoraj miałam wyjątkowy dzień pełen wrażeń. Otóż zakończyłam pewien bardzo ważny etap w życiu, czyli koniec studiów. W Centrum Wykładowym Politechniki Poznańskiej odbyło się Absolutorium naszego kierunku, czyli Inżynierii Środowiska. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że będę aż tak podekscytowana całym tym wydarzeniem. Emocje zaczęły się budzić w chwili ubrania togi, to niesamowite. Poniżej mam dla Was mnóstwo zdjęć. Aż miło się robi jak to oglądam ;-) Czapka ciągle spadała, ale jedna z moich koleżanek jakoś mi to założyła, że się trzymało. Inne próbowały to mocować różnymi spinkami.

absolutorium

Toga  może nie jest jakąś szałową, stylizacją modową, ale ma swój urok właśnie na takie okoliczności. Niestety musiałam ją oddać, ale czapka została na pamiątkę.
toga-politechnika-poznańska

koniec-studiów-na-politechnice

Moje ulubione miejsce w Poznaniu - Chatka Babuni. Tu świętowałam zakończenie studiów. Można tanio i dobrze zjeść. Najlepsze są pierogi z pieca i żurek. Mega polecam ;-) Koniec imprezy i trzeba wracać do domu, ale pamiątkowa czapka i wspomnienia zostaną na zawsze.
czapka-z-absolutorium

Dla mnie rok 2012 to nie tylko Euro, ale i koniec studiów. Coś się zaczyna a coś kończy. Jestem ciekawa co jeszcze przyniesie mi ten rok, bo jest bardzo wyjątkowy i szczęśliwy. A jutro dokładna stylizacja mojego ubioru na absolutorium i pokazanie Wam prezentów jakie otrzymałam. Trzymajcie się cieplutko ;-)

4 komentarze:

  1. togi są świetne, już marzę o swojej, choć dopiero kończę 2 klasę liceum. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje kochana :)
    mnie czeka jeszcze obrona :( ale to dopiero na jesieni :(
    świetnie wyglądałaś :)
    buziaczki
    zapraszma do siebie bedzi emi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger