"" Kasia Koniakowska Blog "

Spotkanie blogerek Poznań

Przeglądając facebooka znalazłam super wiadomość. Wreszcie jest jakieś spotkanie blogerek w Poznaniu. Nie mam daleko więc na pewno się wybiorę ,gdyż jestem ciekawa jak na takich spotkaniach jest. Oczywiście zrobię zdjęcia ;-) Zapraszam serdecznie na spotkanie i do usłyszenia jutro.

spotkanie-blogerek-poznań

A to taka mała anegdotka, którą również znalazłam w internecie dotycząca Euro ;-) Podziwiam tych co mają takie pomysły.
kawały-o-euro

3 komentarze:

  1. Świetny blog :). Jestem z Chrzanowa 40km od Krakowa, jednakże mogę dojechać do Krakowa :)
    Jeżeli jesteś chętna na zdjęcia oczywiście zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, też poszłabym na takie spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Poznaniankę - szkoda ze nie wiedzialam wczesniej, będzie relacja ze spotkania? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger