"" Kasia Koniakowska Blog "

stylizacja na eleganckie imprezy

Tak jak obiecałam przedstawiam Wam stylizację, która idealnie nadaje się na eleganckie imprezy. W moim przypadku było to absolutorium. Z tej okazji otrzymałam od rodziny przepiękne prezenty, które prezentuję poniżej.
stylizacja-na-absolutorium

elegancko
Spodnie - Stradivarius; żakiet - Reserved; bluzka i torebka - sklep turecki

Na zdjęciu tego nie widać, ale na wyprzedażach w Starym Browarze znalazłam prześliczna bransoletkę w sklepie z biżuterią ,,I am", którą mam na ręce.
beżowa-bransoletka

prezent-yes

prezent-na-abslutorium

naszyjnik-z-kamieni-yes

złoty-naszyjnik

Jestem zachwycona tymi podarunkami ;-)

10 komentarzy:

  1. bardzo mi sie podoba, jestes sliczna i swietnie pasuje ci ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka urocza, i te naszyjniki super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam "rubryki" obserwatorzy :).
    Za to ja będę Cię obserwowała, świetny blog i śliczny outfit !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, stonowana stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kasiu, dziękuję za odwiedziny.;)
    Szkoda, że Ciebie tak mało tu widać, ale po nagłówku mogę stwierdzić, że twarz to Twój duży atut:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :)

    Nowy post u mnie, zapraszam do skomentowania :)
    +Obserwuje :) Mam nadzieję, że również dołączysz do grona moich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kasiu :*
    Masz przepiękną cerę, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz i piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście przecudowna biżuteria ;) Tylko pozazdrościć! :D

    Zapraszam do mnie;) może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny nagłówek !

    zapraszam!
    d0minika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger