"" Kasia Koniakowska Blog "

Aktualizacja

Kochani

Zaktualizowałam troszkę wygląd mojego bloga, gdyż cały czas się rozwijam i chcę abyście łatwo mogli wszystko na nim znaleźć.

Pierwsze co rzuca się w oczy to zakładki zaraz pod głównym zdjęciem. Pogrubiłam ich tekst i dodałam tytuł - SKLEPY polecane. Znajdziecie w nim wszystkie sklepy internetowe, które polecam na zakupy.
W tej zakładce będę również zaznaczać ciekawe promocje, z których warto skorzystać.

Stworzyłam również zakładkę MÓJ SKLEP, gdyż ostro myślę nad stworzeniem własnej biżuterii, na początek będą to drobiazgi. W tej właśnie zakładce będę umieszczać zdjęcia moich wyrobów. Gorąco polecam niedługo do jej częstego oglądania i kupowania ;-)

Kolejne udogodnienie to wygląd banera facebooka. W związku z tym, że na głównym fan page umieszczam pytania do Was i różne wiadomości, chciałabym abyście widzieli je również na moim blogu oraz mogli szybko przejść do fan page'a.

A mam do Was pytanie. Czy jak czytacie posty nie przeszkadza Wam, że po obu stronach jest coś umieszczone, czy może lepiej jak umieszczę wszystkie info o mnie, popularne posty itp. na jedną stronę, aby nie męczyć wzroku? Czekam  na Wasze sugestie ;-)

3 komentarze:

  1. blog podoba mi się i będę odwiedzała go regularnie:D

    zapraszam do mnie: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/07/2012

    bardzo podoba mi się twój blog :) w końcu znalazłam kogoś kto wygląda świetnie nie wydając fortuny :) :) Jeśli znalazłabyś chwilkę byłabym wdzięczna za przepis na roladki :)pozdrawiam ASIA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz, podaj swój email to podpowiem jak robić roladki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger