"" Kasia Koniakowska Blog "

moje kuchenne rewolucje

Wczoraj wspomniałam, że będę robić obiad i postanowiłam również upiec szybkie ciasto.

Zatem na obiad zrobiłam roladki z mięsa mielonego zawinięte w szynce i w serze. To nie był jakiś skomplikowany obiad, ale na prawdę dobrze smakuje i jest tani. Roladki można zalać dowolnym rozwodnionym sosem lub fixem. Poniżej prezentuję obrazki moich eksperymentów kuchennych. Jestem z siebie dumna, bo w kuchni idzie mi coraz lepiej ;-)

Etap I - zawijanie


Etap II - polewanie sosem

Fix kupiłam w Niemczech, ale u nas można znaleźć przeróżne inne fixy albo sosy które nadadzą się jako sos.

Etap III - do piekarnika i gotowe

A teraz ciasto. Tutaj przedstawię już tylko efekty mojej pracy.


Jeśli ktoś chciałby dokładne instrukcje przyrządzania takiego obiadu albo przepis na zawijańca orzechowego, to zapraszam do zakładki kontakt, albo do komentowania posta.

A obiadu wyszło mi tyle, że na dziś jeszcze starczy i kawałek ciasta został ;-)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger