"" Kasia Koniakowska Blog "

nowe zdobycze

Witajcie kochani

Niedawno wróciłam z zakupów w second hand. W tym celu wybrałam się do gorąco polecany przez internautów sklepu ,, Mediolan" mieszczącego się przy ul. Tragutta w Poznaniu ( dosłownie obok wejścia do Społem).
Na początku jak weszłam wydało mi się, że nic tam nie znajdę. Na szczęście miałam troszkę czasu i zaczęłam dokładnie szperać i ku mojemu zdziwieniu znalazłam cenne perełki. Niestety nie miałam czasu aby zrobić zdjęcia w tym ciuszkach, ale jak nastanie wreszcie ładna pogoda to na bieżąco będę zamieszczać stylizacje.

Sukienka - Rivel Island
Sukienka - sklep niewiadomy ale wyprodukowana została w Turcji
Mój faworyt, czyli mała czarna. Sukienka - Purple
Letnia sukienka - Warehouse
Sukienka lub spódnica - firma nieznana

Mój faworyt to fotografia nr 3, może na zdjęciu tego nie widać, ale jak przymierzałam w szatni wyglądała na prawdę mega elegancko i zmysłowo. A Wam która rzecz najbardziej się podoba? 

6 komentarzy:

  1. Anonimowy7/16/2012

    ładne zobycze ;D a można wiedzieć ile za wszytsko dałaś ps. kiedy będize następny konkurs o którym wspominałąś na facebooku ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga i ostatnia sukienki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś był dzień dostawy zatem było 46zł/kg. Ja razem wydałam 70 zł, bo kupiłam jeszcze żakiet ale poszedł od razu do prania i nie zdążyłam zrobić zdjęcia, ale jutro umieszczę z nim posta. A konkurs będzie do 1,5 tygodnia, bo firma z odzieżą jest w trakcie powiększania swojego asortymentu w sklepie i chce aby wszyscy uczestniczący w konkursie mogli zobaczyć nową kolekcję. Będę informować na bieżąco, bo niestety start konkursu nie zależy ode mnie, ale wystartuje na ok 3.tygodnie, więc będzie czas do zapisu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi 3 i 4 się bardzo podobają;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsza ta numer 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :) obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger