"" Kasia Koniakowska Blog "

pokaz sportowych aut Poznań

Tak jak obiecałam dziś zdjęcia z soboty z pokazu sportowych aut, który odbył się w okolicach Zawad w Poznaniu. Super że pogoda dopisała, a poniżej prezentuję mnóstwo zdjęć z tego wydarzenia. Jak większość kobiet, nie znam się na autach, na ich parametrach itp. W sumie podziwiałam ich wygląd i dźwięk silnika, ale na prawdę fajne wrażenie nie tylko dla panów ;-) Miłego oglądania. Aby nie mówiono,że są tylko zdjęcia samochodów, przedstawiam moją skromną osobę.
stylizacja

okulary-kamizelka
okulary - HM, bluzka i kamizelka - Tally Weijl, spodnie i botki - bazarek

A teraz zdjęcia samochodów sportowych, cieszą nie tylko oko Panów ;-) Zatem które auto to Wasz faworyt? Bo dla mnie to najładniejsze są lamborghini (każdy rodzaj)
sportowe-auta

czerwone-auta

drify

pokaz-sportowych-aut

najładniejsze-sportowe-auta

lustrzane-auto-sportowe

lamborghini

prezentacja-najlepszych-aut

piękne-sportowe-auta

gran-turismo-polonia

najlepsze-sportowe-auta

najdroższe-auta

Wiem wiem, można dostać oczopląsów od tych zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować, które zamieścić, a i tak zrobiłam dużą selekcję. Tak oto wyglądał pokaz sportowych aut w Poznaniu. 

8 komentarzy:

  1. Hm takie samochody mnie nie rajcują, ale na relację ze spotkania blogerek czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. autka świetne, ale Ty oczywiście lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe słowa na moim blogu ;)
    Świetna stylizacja! :D
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. nono jakie autka :)
    szkoda, że zdjęcia twojego ubioru nie są takie wyraźne :(
    ale i tak fajnie wyglądałaś kochana :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lamborghini the best :)
    Dziękuję Ci bardzo, naprawdę jest miło usłyszeć takie słowa jak Ty mi powiedziałas :) jak tylko bedziesz w KRK to daj znać,będę czekać;*

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu znalazłam bloggerkę z moich okolic ;D . Poznań , po prostu najpiękniejsze miasto *.* . Pozdrawiam i zapraszam : http://juistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne autka :) Lubię takie pokazy, w Krakowie też mamy taki raz do roku :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger