"" Kasia Koniakowska Blog "

Spotkanie blogerek Malta Poznań

Wreszcie udało mi się skompletować zdjęcia ze spotkania blogerek, które odbyło się 30 czerwca o godz. 12 w galerii Malta. Chwilkę się spóźniłam, ale od razu było można poznać, że przed wejściem stoją blogerki. Pewnie to ten ubiór wyróżniał je spośród tłumu. Łącznie zebrało się nas 13 osób ( + fotograf jednej z dziewczyn), więc myślę, że całkiem sporo ;-) Po namyśle swoje spotkanie spędziłyśmy w kawiarni Ibiza. Przyznam szczerze, że nigdy w niej nie byłam, chodź zawsze tamtędy przechodzę. Zresztą nie miejsce było ważne a MY czyli blogerki.

spotkanie-blogerek-poznańskich
A oto ja spóźniona. Jak szłam na spotkanie to padał deszcz. a jak wychodziłam świeciło piękne słońce.
na-sportowo-kombinowana-moda

blogerki

relacja-ze-spotkania

Malta-galeria-Poznań

ruchome-schody-galeria

Na spotkaniu poruszałyśmy różne tematy, począwszy od zakupów i ciekawych stronach internetowych, kończąc na opiniach o różnych blogach. Udało nam się również porozmawiać o ciekawych wydarzeniach modowych w naszym kraju, co tam ciekawego się na nich odbywa itp. Nie tylko tematy modowe poruszałyśmy, każda z nas przedstawiła również czym się zajmuje oprócz prowadzenia bloga, co nas jeszcze interesuje poza modą.
kawiarnia-Malta-galeria

blogerki-w-kawiarni

spotkanie-blogerek-poznań

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do spotkań blogerek, które na pewno odbywają się w pobliżu Waszych miast. Na prawdę zachęcam do uczestniczenia w nich. Miło jest posłuchać o przygodach innych i poznać inne blogerki ;-) Za udostępnienie zdjęć dziękuję Darii (porcelain-desire.blogspot.com), Dajanie (daajaa.blogspot.com) i Andżelice (angelachrus.blogspot.com).
poznańskie-blogerki-wspólne-zdjęcie
A oto lista blogerek, które się zjawiły:

porcelain-desire.blogspot.com
angelachrus.blogspot.com
catherineline.blogspot.com
futuristka.blogspot.com
irminastyle.blogspot.com
daajaa.blogspot.com
bemymusthave.pl
jagadab.blogspot.com
patuffashion.blogspot.com
I ja, czyli kasiakoniakowska.blogspot.com

Musicie sami odwiedzić blogi, aby dopasować osobę ze zdjęcia do jej bloga. Miłego oglądania.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za relację :), szkoda ze nie wiedziałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :)
    fajnie, że się tak spotkałyście i porozmawiałyście :) zawsze można coś ciekawego wynieść z takich spotkań :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ♥

    zapraszam Cię na:
    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super,swietny pomysl ;)

    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ spotkanie z ikoną radia - Markiem Niedźwieckim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne muszą być takie spotkania blogerek!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę spotkań, to zawsze jakieś unikatowe doświadczenie, tym bardziej, gdy spotyka się z ludzmi z tą samą pasją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z osobą nade mną. :) Świetne spotkanie! :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger