"" Kasia Koniakowska Blog "

sesja na Starym Rynku i Arenie

Witajcie kochani

Dziś wybrałam się na spotkanko z blogerką Irminą, której robiłam zdjęcia. Zajrzyjcie do niej koniecznie tutaj. Ja przy okazji też skorzystałam i poniżej przedstawiam kilka zdjęć z okolic Starego Rynku w Poznaniu.





Wracając do domu postanowiłam również skorzystać z pięknej pogody i uchwycić urok parku wokół Areny.





Okulary - H&M
bransoletka - Romantica
koszula i torebka - Second Hand
Spodnie - Forever
Botki - butik


A jak Wam podoba się stylizacja?

8 komentarzy:

  1. Wyglądałaś bardzo letnio, świeżo! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś :* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7/28/2012

    okropne masz te paznokcie.. nie wyobrażam sobie mieć niepomalowanych paznokci w takiej długości, zwłaszcza, że każdy twój paznokieć ma inną długość... Skróć je wszystkie i poczekaj aż razem urosną, bo jeśli będziesz miała jednego takiego a drugiego takiego, to ten który odrósł będzie długi, a ten, który był długi ci się złamie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piekny naszyjnik! Cudenko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Kasiu :) Śliczny kolor spodni, sama się czaję na coś w tym kolorze :) zastanawiałam się nad marynarką raczej :) Zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny naszyjnik, mam wielką słabość do kokardek [;

    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam http://hiyoulittledarlin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger