"" Kasia Koniakowska Blog "

zestawy na lato

W związku z tym, że mam wciąż deszczową pogodę, nie mogę zrobić dla Was stylizacji. Zatem postanowiłam zrobić posta w kolorach letnich może to spowoduje, że wreszcie zawita na dłużej upalny dzień i niebo bez chmurki z mocno grzejącym słońcem.

Na jednej ze stron znalazłam interesujące tęczowe tenisówki.
modne-trampki-na-wiosnę
trampki - Atmosphere

A jak Wam się podoba takie zestawienie ubrań? Dla mnie bomba.
pomarańcz-i-jeans-na-lato
bluzka jeans - Reporter
pomarańczowa torebka - Nine West
błękitne balerinki - Mohito
niebieskie okulary przeciwsłoneczne - River Island
kolczyki piórka - New Look
szorty - Pull and Bear

A tą stylizację anielsko-diabelską proponowałabym na wieczór.
czarny-i-biały-zestaw-na-lato
Kolczyki - Stereo
bransoletka - Romantica
buty - Quazi
Torebka - Venezja
Leginsy - Cubus

3 komentarze:

  1. stylizacja w kolorach niebieskich i karmelowych jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tenisówki bardzo fajne i ostatni zestaw też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. łuuuu! dziękuję! bardzo mi miło z powodu takiego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger