"" Kasia Koniakowska Blog "

weekend nad jeziorem w Niemczech

Witajcie kochani

Przepraszam za moją nieobecność, ale na weekend wybrałam się do Zgorzelca do domu. Korzystając z upalnych dni, niedzielę spędziłam nad jeziorkiem ( po niemieckiej stronie, ok. 12 km od Zgorzelca). To była moja pierwsza kąpiel w jeziorze w tym roku ;-) Poniżej przedstawiam zdjęcia z mojego pobytu.






Dziś już jestem w Poznaniu, już połowa lipca, jak ten czas leci... A Wy jak spędzacie swój wakacyjny czas w upalne dni? 

4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. Pogoda w sam raz na opalanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszcze tez bym sie gdzies wyrwala chociaz na weekend :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :) Pełen relaks!
    I kostium ma świetny kolor!

    Dzięki za odwiedziny i komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe niech no zgadnę gdzie to jest ;p;p;p;p;p;p
    świetny kostium :)
    czemu gadzino nie dałaś znać ze do zgolka jedziesz ;p
    Buziaczk
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger