"" Kasia Koniakowska Blog "

weekendowy wypad nad polskie morze

Witajcie kochani

W ten weekend postanowiłam troszkę odpocząć, co prawda tylko na dwa dni, ale zawsze to wyprawa nad morze. Podobno ma być słonecznie, więc szykuje się mnóstwo zdjęć gdy wrócę. Wybieram się w okolice Gdańska oh dawno już nie byłam nad polskim morzem pewnie nic się nad nim nie zmieniło, ale jest tam inny klimat niż na co dzień tu w Poznaniu ;-)



A kto z Was już był w tym roku nad polskim morzem? Przyznać się ;-)

A w między czasie zapraszam Was do zakładki Mój sklep. Wczoraj dorzuciłam kilka ciuszków. 
Zapraszam ;-)

5 komentarzy:

  1. oj zazdroszczę wyprawy! też mam nadzieję, że wybiorę się w tym roku :)
    pozdrawiam i zapraszam! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam we Władysławowie, ale przymusowo - co roczny plener drugich klas liceum. Więc liczy się czy nie?:) Klimat to prawda jest, ale jakoś od polskiego morza wole polskie góry. Jednak takim weekendowym (czyli w sam raz jeśli chodzi o długość) wypadem jak Twoim to bym nie pogardziła. Życzę miłej zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :)
    wpadnij wygrać sukienkę kochana :) masz szanse

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ci tego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger