"" Kasia Koniakowska Blog "

wreszcie znalazłam coś dla mnie czyli CZASNABUTY.PL

Witajcie kochani.

I jak podoba się nowy układ bloga? Jak dla mnie bomba, o wiele lepiej niż było. Dziś chciałam Wam polecić niesamowity sklep z przepięknymi butami. Za chwilkę sama złożę zamówienie tylko muszę się zdecydować na mniejsza ilość butów bo splajtuję.

Sklep internetowy czas na buty ma bardzo szeroki asortyment po przystępnej cenie i co najważniejsze przesyłka jest już od 1zł w zależności za jaką kwotę zamówimy. Jak dla mnie to rewelacja, aż oka nie mogę nacieszyć, tyle tu wzorów, kolorów i fasonów. Dla tych co chcą sami się przekonać klikajcie w poniższy baner.


Zawsze będziecie mogli znaleźć ten sklep w zakładce - SKLEPY polecane, albo na prawej kolumnie bloga pod hasłem POLECANE. Zatem zachęcam serdecznie do zakupów.

A oto moi faworyci. Które Waszym zdaniem są najlepsze?

Może najpierw te w promocyjnych cenach.

Zamszowe koturny - cena 59,90zł
Ja wybrałam odcień zieleni, ale są jeszcze w innych kolorach
Seksowne sandały na platformie - cena 26,90 zł

Sandały materiałowe - cena 19,90zł ( myślę, że będą mega wygodne i chyba je kupię)

A teraz asortyment pozostały, ale na prawdę boski. Może któryś kolor z tych szpilek z kokardkami?

szpilki z kokardkami - cena 149,90zł 

Albo te czółenka na koturnie - cena 119,90zł

Sama już nie wiem, najchętniej wszystkie bym kupiła. Ale muszę się zdecydować na max 2 pary, albo jedną. A które Wam najbardziej przypadły do gustu? Pomocy...


7 komentarzy:

  1. Anonimowy7/13/2012

    sandąły materiałowe naj ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/13/2012

    mi tez sie te sandaly materialowe najlepiej podobaja :) te inne sa za wysokie a te szare niezabardzo ;) jak dla mnie, Lila :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, okolice wrocławia, ale spokojnie można wysłać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. za łańcuszek 8 złoty ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są świetne <3 zapraszam do mnie na bloga oraz do obserwacji!

    http://www.coconutrendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki z kokardkami są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger