"" Kasia Koniakowska Blog "

Wyniki konkursu z Constancy

Witajcie kochani

Miło mi poinformować, że osobami, które wygrały kupony zniżkowe są:
Beata Bro*******
Joanna J.
 Monika Zając


Serdecznie gratuluję, wysłałam już email powiadamiający o wygranej do każdej osoby z kuponem do wykorzystania w sklepie internetowym ;-)

A już niedługo kolejny konkurs, zatem zaglądajcie. A teraz życzę dobrej nocy i sama kładę się spać, bo już późna pora.

Później post o biżuterii, która miło mnie zaskoczyła, oczywiście będą zdjęcia ;-)


5 komentarzy:

  1. Bardzo sie cieszę ;)
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już myślałam, że ja bo imię i inicjał się zgadzał, ale niestety . :P

    gratuluję dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jeśli wybiorę sobie bransoletkę za 19 zł to będę musiała płacić tylko za przesyłkę ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Poniesiesz tylko koszty przesyłki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7/12/2012

    kiedy nowy konkurs ;D ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger