"" Kasia Koniakowska Blog "

złapać trochę słońca

Witajcie

Miałam zamieścić zdjęcia, które były robione na ul. Wrocławskiej ( przy Kupcu poznańskim), ale na żadne ze zdjęć się nie zapisało. Czasami jestem taka gapa i tak jak wczoraj zapomniałam wsadzić do aparatu kartę pamięci, którą zostawiłam w komputerze, a aparat sam jakoś nie zapisał tych fotek na swojej pamięci. Zatem dziś z samego rana jeszcze raz ubrałam ta samą stylizację i przedstawiam Wam kilka fotek.










żakiet - second hand ( john&pill)
sukienka - Terranova
buty - Deichmann
bransoletka - Romantica
łańcuszek - zakup u blogerki 

A jak Wam się podoba stylizacja? Mnie najbardziej zachwyca żakiet ;-)

5 komentarzy:

  1. świetny kolor marynarki :) pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna marynarka - piękny kolor i wykończenia.
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również podoba się żakiet nadaje charakteru całej stylizacji :) Naszyjnik też jest bardzo ładny .
    Dodałam twój blog do obserwowania , liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym sezonie także jestem fanką neonków :) Śliczna ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger