"" Kasia Koniakowska Blog "

konkurs nr 4

Tym razem będzie to taki nietypowy konkurs, ale do wygrania jest bluzka przedstawiona na obrazku.


A oto zasady konkursu:

1. Konkurs trwa od 1 do 14 sierpnia. 

2. Polub fanpage Efimero Online Boutique - kliknij.

3. Znajdź banner konkursowy na profilu Efimero Online Boutique na Facebooku 
( zakładka zdjęcia - Konkursy)
 i zostaw pod nim komentarz "Gram o tego ciucha, a Ty?" 
oraz nazwę bloga, na którym dowiedziałaś się o konkursie 
(czyli skopiujcie link do mnie i tam zamieść -  http://kasiakoniakowska.blogspot.com/ )

4. Polub banner i udostępnij go w swoim profilu na Facebooku
( pamiętajcie aby udostępnić banerek zdjęcia konkursowego który znaleźliście według pkt 3, 
jest to zdjęcie takie same jak w tym poście, zamieszczone powyżej).

5. Udostępnij banner w profilu jednej koleżanki, zaproś którąś do wspólnej zabawy!

6. Polub blog i fanpage, na którym znalazłaś banner konkursowy - kliknij .

7. Czekaj na wyniki! Losowanie 15 sierpnia.

Mam nadzieję, że wszystkie punkty są zrozumiałe. Życzę powodzenia ;-)

2 komentarze:

  1. Ojej..troszkę przeraża mnie ta ilość rzeczy jaką trzeba wykonać by wygrać tą bluzkę (jestem z natury leniwym człowiek :( jak będę miała jeszcze czas to zrobię to po prostu ostatnio jak najwięcej czasu spędzam na zewnątrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ale takie są wymogi organizatora niestety, osobiście uważam że też za dużo jest do zrobienia, dlatego jest jeszcze mój drugi konkurs dla tych bardziej ,,leniwych", zatem zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger