"" Kasia Koniakowska Blog "

mój pierwszy hand made

Kochani dziś mam dla Was coś specjalnego, czyli moją pierwszą bransoletkę hand made, którą nazwałam Błękit syreny.
Uwielbiam kolor błękitu, kojarzy mi się z morzem, spełnianiem marzeń i bujaniu w obłokach.
Stąd taki pomysł na bransoletkę. Jest wykonana z cekinkowych listków niebieskich i srebrnych oraz dużych kamieni kryształowych mieniących się w barwach błękitu.

W zakładce mój sklep będę wrzucać własnoręcznie robione produkty - dziś pierwszy

Bransoletka - BŁĘKIT SYRENY
Cena promocyjna 6zł + koszty przesyłki (4,50 zł)


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger