"" Kasia Koniakowska Blog "

spotkanie z lasem

Witajcie kochani

Kilka dni temu udało mi się wybrać nad morze. Były to tylko 2 dni, ale udało mi się opalić tak mocno jakbym była tam z tydzień. Nocowałam w bardzo cichej i przytulnej okolicy, czyli dosłownie w samym środku lasu. Zdjęcia wyszły cudnie, te żywe barwy i krajobraz, aż chce się tam wrócić ;-)







P.S. Niestety sukieneczka okazała się na mnie za duża, jeśli jest ktoś chętny aby ją kupić zapraszam na priv, tanio sprzedam. Jeśli ktoś posiada również maszynę może ją zmniejszyć.

4 komentarze:

  1. ale uroczo wyglądasz kochana :)
    piękna sceneria na zdjęcia :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze, ja bylam nad morzem cale 12 dni i mielismy tylko 2 dni ladne Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak widzę Twoja twarz z uśmiechem to, aż mi się humor poprawia :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger