"" Kasia Koniakowska Blog "

W podróży czyli wizyta Katowicach i Budapeszcie

Mam dla Was mnóstwo zdjęć z mojej podróży wakacyjnej. Wybrałam te najlepsze. Początek wycieczki odbywał się w Katowicach, gdyż stamtąd wyruszał mój autokar. W związku z tym, że miałam sporo wolnego czasu pozwiedzałam sobie Katowice. Pogoda na szczęście dopisała.

zwiedzamy-Katowice

Katowice-turyści

W drodze do Bułgarii autokar zatrzymał się na zwiedzanie Budapesztu na Węgrzech. Przepiękne miasto i nie dziwię się że Katy Perry nagrywałam tam teledysk do jednego ze swoich utworów ;-)

okulary-zdjęcie

budowle-Budapeszt

ozdoby-kolumn-Budapeszt

co-warto-zwiedzić-w-Budapeszcie

fotki-z-Budapesztu

turyści

żołnierze-marsz

widoczki-Budapeszt


3 komentarze:

  1. Super foto z odbiciem w okularach !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktywnie spędzone wakacje :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę podróży

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger