"" Kasia Koniakowska Blog "

wybierając się do kina

W środę postanowiłam wybrać się do kina na ostatnią część Batmana, czyli Mroczny Rycerze powstaje, gdyż wielu z moich znajomych chwaliło sobie ten film i szczerze Wam powiem, że było warto.

Film dość długi bo trwał ok. 2,5 godziny, ale nawet tego nie odczułam, gdyż akcja była wciągająca i na prawdę dużo się działo na ekranie. To na pewno nie był stracony czas, wręcz przeciwnie świetnie się bawiłam.

A po drodze udało mi się zrobić dla Was kilka zdjęć mojej stylizacji. Miłego oglądania.







Sweterek - New Look
Naszyjnik z sową - Edibazar
Jeansy - Reserved
Kolczyki i bransoletka - Priv

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger