"" Kasia Koniakowska Blog "

wymarzony rower

Ostatnio nie miałam pomysłu na napisanie posta stąd taka przerwa na moim blogu, ale niedługo za to kilka niespodzianek, gdyż postanowiłam spróbować swoich sił w stworzeniu pojedynczych bransoletek. Efekty już niebawem. Mam nadzieję, że moje hand made Wam się spodoba;-) Zorganizuję nawet konkurs, abyście zapoznali się z moją twórczością.

A dziś natknęłam się na przepiękny obrazek. W związku z tym, że moim ulubionym sportem jest jazda na rowerze, bardzo spodobało mi się to zdjęcie. Nie pogardziłabym takim rowerem.

Źródło: pinterest.com

10 komentarzy:

  1. ja uwielbiałam jeździć na rowerze, ale od czasu operacji nie wolno mi :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, ale świetny rower! :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również takim rowerem bym nie pogardziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę spacerować, ale ten rower wygląda świetnie!
    Ciekawa jestem Twoich cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile światełka nie roztłuczą się o drogę, może być całkiem nieźle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj mnie też ten rower zachęcił do jazdy :)
    suuuper to wygląda! :)


    dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do obserwacji mojego
    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tower do jeżdżenia w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie twoj blog, wida ze dlugo nad nim pracujesz. super! ja dopiero zaczynam, jesli masz ochotę to zerknij www.srata-ta-ta.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcie :D
    ja też chce taki rower...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger