"" Kasia Koniakowska Blog "

wyprzedaże letnie

Skoro za kilka dni wyjeżdżam na wakacje do Bułgarii, postanowiłam zaopatrzeć się w nowy strój kapielowy. Mój wybór padł na sklep New Yorker - i to był strzał w 10.

Natrafiłam na mega przeceny, na początku spodobał mi się inny strój w polorze mocnego pomarańczu przeplatane z kremowymi paskami, ale sprzedawali tylko górę, zatem skusiłam się na coś w stylu, który kojarzy mi się z jamajką, murzyńskimi rytmami itp. Ku mojemu zaskoczeniu za cały komplet zapłaciłam tylko 30 zł co spowodowało że strój urósł w moich oczach. Oceńcie sami czy jest wart swojej ceny.


A Wy też tak macie, że czasami korzystna cena powoduje inne spojrzenie na ubranie i zaczyna ona się Wam bardziej podobać? Ja tak właśnie miałam z tym strojem kąpielowym, ale to jeszcze nie wszystko.

Pomyślałam sobie, że skoro zaoszczędziłam na stroju to kupię sobie jeszcze japonki. Idąc po sklepie natknęłam się na tą wspaniała cudną sukienkę z neonowym kolorem za 20zł!!! Nie dowierzałam aż 3 razy patrzyłam na metkę, więc bez wahania i mierzenia w szatni wzięłam ją, bo były tylko 2 ostatnie sztuki i to w moim rozmiarze. Ale szczęście ;-)



Japonek niestety nie kupiłam ale za to wzięłam balerinki na prawdę wygodne i co najlepsze za 10zł. Możecie je zobaczyć na zdjęciu ze strojem kąpielowym.

Poniżej pokaże Wam jeszcze bransoletkę, którą zrobiłam 2 dni temu. Niedługo będą w sprzedaży ;-)


Jestem mega zadowolona, a Wy jak oceniacie efekty moich zakupów?

5 komentarzy:

  1. sukienka jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten strój ! ;D
    Też ostatnio załapałam się na przeceny w tym sklepie i zgarnęłam 2 bluzeczki każda po 10 zł <3

    http://makeuplista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba twój strój kąpielowy i możesz teraz jechać na Hawaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło faktycznie Ci się trafiły perełki za bezcen, zazdroszczę :)).

    P.S. Ślicznie wyglądasz w tej sukience wiesz ? :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sukienka, to się nazywa łup :D Przy okazji hej :) Jeszcze mnie tu zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger