"" Kasia Koniakowska Blog "

morska biel

Dziś przedstawię Wam moje ulubione zdjęcia jakie ostatnio zrobiłam. Uwielbiam scenerię zwiewnych, białych baldachimów, które kojarzą mi się z aniołami i lekkością.

Zawsze marzyłam o takiej sypialni w domu,. Tak wspaniałe miejsce znalazłam na plaży w Bułgarii, więc bez chwili zastanowienia zrobiłam tam małą sesję zdjęciową. Przypadkiem byłam ubrana również na biało, ale moim zdaniem zdjęcia wyszły nieziemsko. Dla kontrastu dobrałam zielone okulary. Oceńcie sami ;-)







Bransoletka z perełek - Romantica 
bransoletka zielona  -  DIY
pierścionek -  biżuteria I am
okulary - HM 
Bluzka - SH
Spódniczka mini - Priv  

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger