"" Kasia Koniakowska Blog "

Relacja z Heart Fashion

Wczoraj odbył się konkurs charytatywny Heart Fashion, na który udało mi się przyjść. Mam dla Was mnóstwo zdjęć z tego wydarzania.

Najpierw odbył się pokaz taneczny zwyciężczyni 4 edycji You can dance - Anii Kapery.


A oto prowadzący całą imprezę, m.in. Michał Piróg, który musi być zabawnym i wyluzowanym człowiekiem, bo mega miło się wszystkiego słuchało. Tak właśnie powinny być prowadzone Gale. Brawo Michał!


A oto kolekcje młodych projektantów walczących o indeks w poznańskiej Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych. Były kolekcje ekologiczne wykonane z folii różnego rodzaju, żaluzji, ale znalazły się również projekty wykonane z lnu, bawełny,jeansu, czy nawet wykonane częściowo na szydełku.









A Was jaka kolekcja urzekła najbardziej, kto Waszym zdaniem zasługuje na indeks uczelni?

Ja uważam, że powinna być to kolekcja, licząc od góry - nr 1, 2 i 7.

1 komentarz:

  1. Hej. Dziekuję za opinie bo to moja była pierwsza.:) Mnie podobała się ta, która zajeła 2 miejsce czyli na ostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger