"" Kasia Koniakowska Blog "

skojarzenia

Przeglądając zdjęcia uświadomiłam sobie, że coś mi one przypominają.

Po chwile namysłu stwierdziłam, że plener zdjęć jest podobny do tła w teledysku Dody do piosenki Dżaga. Wiem, wiem pojawił się pewnie uśmiech na Waszej twarzy. Może nie mam figury dżagi, ale uważam, że każda kobieta może się nią czuć i dobrze wyglądać. Ja czułam się świetnie podczas tej małej sesji, a oto moja stylizacja ;-)

Podczas sesji trochę światło psociło, raz świeciło raz nie, a aparat też wariował, ale ogólnie myślę że fajnie wyszły. Enjoy !



Sukienka - H&M; naszyjnik - Edibazar; buty, leginsy - bazarek

4 komentarze:

  1. Faktycznie podobnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny masz te naszyjnik. A w całym zestawieniu podobaja mi się akcenty w intensywnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wita 100 obserwatorka:) super blog i będziesz dla mnie inspiracją bo też mam za dużo kilogramów i często nie wiem jak się ubrać więc podpatrzę Twoje pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like your blog and your style is beautiful :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger