"" Kasia Koniakowska Blog "

szybki zakup

Witajcie kochani

Jutro rano wyjeżdżam ze słonecznej Bułgarii i powoli wracam do codzienności. Po przyjeździe kilka nowych postów ze stylizacjami. Postanowiłam chwilkę odpocząć od słońca i znalazłam dość ciekawe zdjęcie, związane z zakupem butów. Co Wy o tym myślicie? Chcielibyście tak kupować buty?

Pomysł dość ciekawy, ale to troszkę kupowanie kota w worku: widzisz ale nie możesz dotknąć ani przymierzyć, choć podobnie jest z zakupem w sklepie internetowym ;-) Tylko zastanawiam się czy podczas spadania buty nie zostaną uszkodzone.


A niedługo konkurs a do wygrania kopertówka, zatem zaglądajcie.



8 komentarzy:

  1. ojejku ! ale świetne ! :)
    Hmm , ciekawe czy wgl to istnieje ;)
    Ale jeśli tak to ciekawy pomysł . No właśnie , buty podczas spadania moją się uszkodzić i nie wiadomo jakie rozmiary są , więc pewnie można to potraktować tylko jako zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre dobre ;) ale ja nie mogłabym tak kupować chyba hehe. ja właśnie wolę dotknąć i przymierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To podpucha raczej ;)
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9/07/2012

    http://allegro.pl/balerinki-melissa-blogerskie-must-have-orginalne-i2616544532.html zapraszam zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, że tak:)
    a tak serio buty trzeba przymierzyć chyba, że byłyby tak tanie jak produkty z automatów, to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger