"" Kasia Koniakowska Blog "

Wczoraj relacja dziś stylizacja

Ale mi się zrymowało w tytule posta ;-) Wczoraj pokazałam Wam krótką relację z imprezy Heart Fashion Festival a dziś zdjęcia z moja stylizacją na ten wieczór.

Niektórym może się wydać ten ubiór dość skromny i bardzo służbowy, ale postawiłam na klasykę i wygodę. Nie chciałam się wygłupić jakimś dziwnym ubiorem, bo to nie ja byłam tam najważniejsza, tylko projektanci startujący w konkursie i zaproszeni goście. Ja byłam od podziwiania ;-)



bransoletka - ArtManiDekor
torebka - SH (Dorothy Perkins)
bluzka - Terranova
żakiet - SH
spodnie i buty - PRIV

A dla chętnych pod tym linkiem relacja wideo z imprezy

6 komentarzy:

  1. ładna marynarka, chociaż ja w tego typu nie gustuje. :)
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z koleżanką wyżej... Marynarka wygląda świetnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest świetna, ale była by idealna gdyby nie ta biała bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka! :)
    Znalazłam Cię na ModnejPolce, obserwuję i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger