"" Kasia Koniakowska Blog "

wygodna stylizacja na co dzień

Będąc na wakacjach postanowiłam skorzystać z pięknego widoku z balkonu i przygotowałam dla was prosta stylizację.

Każda z nas ma pewnie w swojej szafie krótkie białe spodnie i zwykłą podkoszulkę na długi rękaw. Aby zrobić z tak zwykłych ubrań coś ciekawszego dołączyłam do tego naszyjnik w stylu retro i zestaw bransoletek. Tą z koralikami w zielonym kolorze zrobiłam sama, na początku października dostępna będzie w moim sklepie w kilku kolorach. 

Wychodziłam na plażę i zazwyczaj zakładałam zwykłe japonki, zatem postanowiłam że będzie to stylizacja bez butów. Może wy macie jakieś ciekawe propozycje doboru butów do tej stylizacji. 





Bransoletka w odcieniu białym - Romantica
bransoletka zielona - mój sklep - wkrótce
naszyjnik - Edibazar
spodenki - Reserved
koszulka - SH

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia :) Obseruję i zapraszam http://www.love-drug-fashion.blogspot.de/ :* p.s. lubie na fb!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger