"" Kasia Koniakowska Blog "

Mini wywiad dla naszemiasto.pl

Kochani

Bardzo się cieszę z pierwszego mini wywiadu jaki udzieliłam na temat mojego bloga. Artykuł ukazał się na stronie Miasta Poznania. Oprócz mnie kilka zdań wyraziło również innych blogerów.

Zapraszam serdecznie do poczytania.

http://wielkopolska.naszemiasto.pl/artykul/1556797,honorata-tuliszka-katarzyna-koniakowska-eliza-wydrych,id,t.html


Szkoda tylko, że w artykule nie znalazło się więcej zdjęć osób udzielających wywiad i nie ma linków do blogów, ale cóż ja cieszę się z samej wzmiance o mnie. A wywiadu udzieliłam tak szybko przez telefon. Było zabawnie. Zastanawia mnie tylko czemu Pani dziennikarka napisała, że prowadzę dziennik. Ja się z tym nie zgadzam, bo nie piszę na blogu o wszystkich wydarzeniach jakie mnie w życiu spotykają, tylko zamieszczam dla Was stylizacje, relacje z pokazów mody, czy mówię o jakiś nowościach i robię liczne konkursy itp. Poza tym dziennik pisany jest codziennie a moje posty z powodu braku czasu nie są codziennymi wpisami. A Wy co o tym sądzicie?

Ale i tak się cieszę ;-) Fajnie, że jestem w tytule artykułu.

P.S. A o tym zarabianiu to mega przesadziła, no chyba że Pani Eliza Wydrych (fashionelka.pl) tyle potrafi wyciągnąć, to pozazdrościć, ale podejrzewam, że nie otrzymuje tego dzięki samemu blogowi. Czasami liczą się znajomości i to jakich ludzi poznajesz, jak uda ci się wkręcić no i oczywiście dużo szczęścia.
Ja cieszę się z moich czytelników, polecam sklepy, które uważam, że są warte polecenia, albo umożliwiły moim czytelnikom liczne nagrody. Skromnie tylko zaczęłam tworzyć bransoletki. Ciekawe ile musiałabym ich sprzedać aby zarobić te 7 tysięcy. Musiałabym chyba być ośmiornicą, a 24 h musiałoby się przedłużyć do 72h, no i co najważniejsze z nieba musieliby spaść ci wszyscy kupujący ;-)

2 komentarze:

  1. Gratuluję i oby więcej takich miłych niespodzianek Cię spotykało:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziennikarze nie do końca wiedzą o co chodzi w blogosferze, dlatego czytałam to z przymrużeniem oka ;) a gratuluję szczerze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger