"" Kasia Koniakowska Blog "

Najlepsze Blogi - TOPLISTA

Witajcie kochani

Chciałam poinformować, że po prawej stronie pod napisem "aktualne konkursy" znalazł się malutki banerek NB Toplista. Możecie tam głosować na mojego bloga oceniać go itp. dzięki temu będę mogła awansować w rankingu. Będę bardzo wdzięczna za każdy głos ;-)

Listopad kojarzy mi się z miesiącem rozmyślań, zatem postanowiłam się poprawić z pisaniem postów. W czwartek mam zaplanowaną sesję w plenerze, więc w nadchodzących dniach zasypię Was moimi stylizacjami i pomysłami na jesienną pogodę.

A dla tych co wybierają się na Haloween, albo po prostu brakuje im jakiegoś dodatku do stroju, zapraszam na licytację bransoletek z czaszką dostępnych w dwóch zestawach kolorów. Do końca zostało 3 dni, zatem śpieszcie się.

Aby przejść na stronę Allegro wystarczy kliknąć w poniższe zdjęcie.

bransoletka-czaszki

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe.
    Gdybyś była zainteresowana, to u mnie na blogu też można kupić podobne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger