"" Kasia Koniakowska Blog "

klasyka

Dziś znowu styl klasyczny biało-czarny. Wiem, że wiele osób nie akceptuje spodni w takim kolorze i w takim kroju. Ja niestety mam duże nogi i różnego rodzaju rurki nie wyglądają na mnie dobrze, przynajmniej ja się w nich nie zbyt dobrze czuję. Stylizacja biało-czarna wydaje się banalna, ale nie wszystko w modzie musi być krzykliwe i wyraziste. Ten strój jest dość stonowany i kojarzy mi się z bizneswoman, czyli ubiór elegancki i wygodny.




Buty - Deashop
Naszyjnik - by Dziubeka

5 komentarzy:

  1. Ale Ty jesteś ładna *-*
    Czarne botki na obcasie, bardzo stylowe.
    zapraszam do mnie
    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie, najważniejsze żebyś Ty się dobrze czuła w tym co i jak nosisz :) mnie osobiście taki zestaw odpowiada :) ale buty skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i ta kopertówka są świetne. Pięknej kobiecie we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i kopertówka wymiataja , cała stylizacja tez bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger