"" Kasia Koniakowska Blog "

I must have it!


Przez weekend byłam troszkę niedostępna, ale już nadrabiam zaległości. 
Pisałam Wam, że odwiedza mnie siostra, w związku z tym, że nie była to jej pierwsza wizyta w Poznaniu, to zamiast na zwiedzanie wybrałyśmy się rowerami na małe zakupy do Browaru i Galerii Malta. 
Później poszłyśmy coś zjeść do mojej ulubionej knajpki - Chatka Babuni. 
A oto zdjęcia z tej wyprawy i mój prosty strój jesienno-rowerowy ;-)

 Kurtka - Julie Shop

Bransoletka - Sklep Shine
Naszyjnik -DIY
Golfik - Terranova
Sweter - SH





5 komentarzy:

  1. A gdzie mogę dostać taką czewoną marynarkę z czarnymi rękawami bo jest świetna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, bardzo podobają mi się zdjęcia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra kupiła ją w Zarze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tutaj z MP, Twój blog jest bardzo ciekawy. Obserwuję i mama nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje. Zapraszam http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger