"" Kasia Koniakowska Blog "

Nowe buty czas kupić

W związku z tym, że 25 listopada większość Kaś ma imieniny, w tym ja, postanowiłam aby nikt nie kupował mi bezsensownych upominków, tylko dał mi pieniążki, które bardzo dobrze spożytkuję. Tak też się stało ;-) Wyprosiłam wcześniejsze otrzymanie prezentu i kupiłam sobie kilka par butów.

Okazało się, że w mojej szafie po porządkach robionych latem nie ma prawie żadnych butów ani na jesień, ani na zimę, bo albo się rozkleiły, albo są już do niczego. Stąd postanowiłam zrobić zakupy raz, a porządnie. Trafiłam jeszcze na przeceny, co mnie podwójnie uszczęśliwia. Oto moje zdobycze, które zawitają niedługo do mojego domu ;-)

Najpierw zakupy w sklepie czasnabuty.pl (banerek do tego sklepu znajdziecie po prawej stronie bloga, pod napisem polecam)
Cena: 39,90 zł ( dział promocje)

Poniżej sneakersy, które od dawna były dylematem kupować czy nie, więc jednak się skusiłam!
Cena: 36,90 zł ( dział promocje)

A teraz sklep internetowy deashop.pl.

Kolejne sneakersy, skusiłam się na nie bo są wiązane i w kolorze nude.
Cena: 59 zł

Te natomiast są typowo na zimę, przekonała mnie antypoślizgowa, stabilna podeszwa no i zdobienie ćwiekowe ;-)
Cena: 79 zł

I ostatnie ukochane lity, bardzo modne w tym sezonie i szałowo wyglądają do każdej stylizacji. Zastanawiałam się czy wziąć standardowe lity, bo sklep ma obecnie na nie weekendową promocję, ale znalazłam troszkę inny wzór, który cenowo i wyglądowo zachwycił moje oko!

Cena: 49 zł

Już nie mogę się doczekać stylizacji, w których wykorzystam moje dzisiejsze łupy ;-)


4 komentarze:

  1. No rzeczywiście łupy udane. Bardzo mi się podobają ja tak nie umiem polować.Zapraszam również na mojego skromnego bloga.annapdm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie buciki bardzo mi się podobają (o dziwo!)m ale najlepsza jest chyba pierwsza para... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne buty, najlepsze te z ćwiekami!:)

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tanio te buty pokupowałaś są śliczne. Tylko trzecie mi się nie podobają. Trochę takie tandetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger