"" Kasia Koniakowska Blog "

Pas Hippsy pokreśl swoje atuty

Kochani

Niedawno natknęłam się na cudowny produkt idealny na chłodne, wietrzne jesienne lub zimowe dni. Ja ma wieczny problem z gołymi plecami, gdy po coś się schylam, albo uznaję,że ta bluzka jest zbyt krótka do moich ulubionych spodni biodrówek. W swojej szafie posiadam wiele ubrań, ale zawsze jest ten sam dylemat. Ta bluzka wyłazi ze spodni, ten sweter jest troszkę przykrótki aby chronił mi plecy, więc CO TU ZAŁOŻYĆ NA SIEBIE.
Kto ma taki problem jak na poniższym zdjęciu ręka w górę? 

Zatem co tu zrobić aby nas nie przewiało?

Może to wyda Wam się zaskakujące, ale jest proste i wygodne rozwiązanie - jest nim pas Hippsy ( ocieplacz na talię), który może być cudowną ochroną przed chłodnymi dniami oraz myślę, że to świetny dodatek do ubrań.
Takim pasem możemy urozmaicić zwykły zestaw spodnie + bluzka tak, aby wyglądał inaczej i bardziej interesująco. Jutro zaprezentuję zdjęcia, w których pokaże jak on fajnie wygląda jako dodatek do ubrań!

Zrobiłam dla Was nawet zdjęcie, jak ten pas wygląda w rzeczywistości. Ja wybrałam go w kolorze białym, gdyż uwielbiam biel i do wielu ubrań będzie mi pasować, ale oczywiście są dostępne również inne kolory.

Stronka producenta: http://hippsy.pl/

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć jest na prawdę ekstra, bo rozwiązuje problem nie tylko gołych pleców, ale przez to że jest wykonany głównie z bawełny i 5% z lycry, świetnie dopasowuje się do ciała czy spodni, jest mega wygodny i uniwersalny w użyciu. Przez to nasze pośladki są pięknie podkreślone i uwypuklone, czyli prawie jak u Jennifer Lopez czy Kim Kardashian, a przypominam że krągłe kształty zawsze przyciągają mężczyzn i są w modzie ;-)

Uważam, że lepiej ochronić plecy w taki oto sposób, jak na zdjęciu poniżej.

Od razu cieplej no i oczywiście o niebo lepiej.

Teraz nie muszę się martwić, że się przeziębię albo że ktoś zobaczy moja bieliznę, gdy się nachylam, na prawdę dla mnie to nie jest to miły widok :-/

Zatem kto borykał się z takimi dylematami, jak ja w tym poście to nic prostszego. Zapraszam do zakupu, wszystkie szczegóły znajdziecie na stronce:  http://hippsy.pl/

8 komentarzy:

  1. Fajny blog.:D
    Obserwuję.:)
    Zapraszam do mnie:
    www.modamuzyka-officalisabela.blogspot.com
    www.glamour-fashion-newyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie jak pas ciążowy:) mam jeszcze dwa w szafie;) pozdrawiam cieplutko
    zapraszam tez do mnie
    http://awmastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tylko czy wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Ja chyba jednak wolałabym coś szerszego żeby jeszcze bardziej modelowało sylwetkę i boczki nie wychodziły ze spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie również mega wygodne, bo nie dość że ukrywa nawet troszkę boczki to jest zrobione z fajne przyjaznego materiału ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11/13/2012

    Zgadzam się, że taki pas stanowi fajny dodatek do ubrania. Nieźle prezentuje się na zewnątrz, ale gdy przeciwnie - chcemy go zasłonić, nałożyć go bezpośrednio na ciało, nie przebija pod ubraniem. Ten pas jest bawełniany - dlatego jest miły w dotyku i taki ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się kojarzył ze spódnicą ołówkową.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger