"" Kasia Koniakowska Blog "

stylizacja na jesienne spacery

Dziś kolejne zdjęcia z sesji w scenerii leśnej. Tym razem to stylizacja idealna na długie spacery.

Strój składający się ze zwykłych jeansów i białej bluzki z wzorkami, można zestawić z ciepłym szalikiem w odcieniach typowo jesiennych czyli brązu albo bladego pomarańczu. Ja w swojej szafie znalazłam również modną nie tylko w tym sezonie, jasnobrązową aktówkę.
Dzisiejsza stylizacja jest zatem wygodną stylizacją codzienną, idealną na jesienne spacery jak i do pracy.
A gdy pogoda będzie troszkę chłodniejsza możemy zarzucić jeansową kurtkę, albo jakiś jesienny płaszczyk w kolorach naszej polskiej złotej jesieni.




Bluzka - Multidetal.eu
Szalik - Terranova
Aktówka - New Yorker
Jeansy- Priv
Bransoletki - Fashion Hand
Buty - Dash44 oraz trampki - Priv


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci ten krój dżinsów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebeczka mi się podoba:) czy mogę spytać ile masz wzrostu?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne foteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11/07/2012

    nie powinnaś nosić biodrówek. biodrówki dobrze leżą tylko do rozmiaru 38. polecam rurki z wysokim stanem z halensa, tak spłaszczają brzuch, że nikt nie zauważy, że go w ogóle masz, boczki tez przestaną wystawać (czyt. wylewać się). ja noszę rozmiar 40 więc wiem co mówię. pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Noszę to co lubię, a niestety w rurkach wyglądam masakrycznie i nie mogę się do nich przekonać. Jak znajdę odpowiednie to na pewno o tym napiszę. A co do boczków to stąd ta luźna bluzka,która również wszystko ukrywa, ale dziękuję za uwagę, każda opinia jest cenna ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11/08/2012

    http://www.halens.pl/moda-damska-na-do-5759/dzinsy-075971/paging$1,25?oc=038 proszę przynajmniej je obejrzyj. nie zajmuję się reklamą, te spodnie po prostu odmieniły moje życie, mam jeszcze dżinsowe ciemne. nie musisz publikować tego posta, chciałam tylko żebyś obejrzała, można na nie ubierać całkowicie obcisłe bluzki i schylać się bez ciągłego podciągania spodni. pozdrawiam ciepło! p.s. kiedyś też chciałam prowadzić bloga lecz kilka pierwszych komentarzy n.t. mojego rozmiaru spowodowały, że zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger