"" Kasia Koniakowska Blog "

Babi Targ w Poznaniu

Niedawno wróciłam ze świetnego wydarzenia ,,wietrzenia szaf" czyli Babiego Targu, który odbył się na Stadionie w Poznaniu. To świetna okazja na wymianę, kupno czy sprzedaż ubrań, które zalegają nam w szafie. Ja wystawiłam się również z moim bransoletkami. Impreza była cudowna. Dziękuję wszystkim za przybycie i zapraszam na następną edycję. Poniżej prezentuję mnóstwo zdjęć i moją skromną stylizację ;-)





Bransoletka - AleksandraIzabela Biżuteria i dodatki, Buty Sneakresy - czasnabuty.pl, płaszcz - Tally Weijl, spodnie, szalik, czapka - zdobycze SH

A oto zdjęcia z imprezy Babi Targ, w tym moje skromne stoisko ;-)





9 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek Kasiu :). A butki masz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam również (po raz "enty") :) Tym razem było duuużo miejsca, szkoda tylko, że trzeba było taszczyć walizy na III pięto :(
    P.S. Prześliczny sweterek.
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw,sweter i czapeczka -super :)))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku... Jaki ładny sweterek :) Szkoda, że nie mój kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolorki. babi targ świetna inicjatywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie dobrałaś wszystko kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna czapka, bardzo pasuje Ci taki kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty <3 a czapa i sweter mają super kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger