"" Kasia Koniakowska Blog "

Co kupić na prezent

Dziś część druga mojego dylematu o prezentach. Za to jutro obiecuje relację z pierwszego spotkania poznańskich blogerów, przygotuję również stylizację. Mam nadzieję, że impreza będzie udana ;-)

Wracając do ciekawych dodatków i ubrań, natknęłam się na sklep zagraniczny eFoxcity Niech Was to nie odstraszy, gdyż zwróćmy uwagę na ceny i asortyment na stronie. Jest to hurtownia odzieży mody z Chin/ wholesale clothing from china stąd kwoty są na prawdę dość niskie. W Polsce, albo tych produktów jeszcze nie ma, albo ich cena jest wyższa. Zajrzyjcie np. tutaj wholesale ladies clothing

Mi od razu w oko wpadły czarne legginsy - dla mnie cudo i kosztują 9,98$ czyli jakieś 32 zł:
Kolejna rzecz to asymetryczny sweterek - koszt 12,44$ czyli ok. 40 zł
Koronkowa beżowa baskinka tylko 12,39$ czyli ok. 39 zł
Jeszcze wiele innych ubrań znajdziecie na eFoxcity np. evening dresses 2013 Na prawdę kusi mnie zrobienie zakupów. A co do przesyłki to jeśli się nie śpieszymy możemy wybrać tańsza opcję 12 -18 dni. Dla przykładu za te 3 pokazane wyżej rzeczy zapłacę łącznie 34,81$ czyli ok. 110 zł a przesyłka wyniesie mnie 23,38$ ( ok.74 zł).  Szkoda, że przesyłka wychodzi tak dużo, ale dla mnie ciuszki wyglądają rewelacyjne i myślę, że czasami warto się skusić na coś ekstra ;-) A co Wy o tym sądzicie? Warto kupić?


8 komentarzy:

  1. taki problem, ze cos co fajnie wyglada na tych kruszynkach, na mnie, czyli rozmiarze S, nigdy nie bedzie tak dobrzge wygladalo :/ kocham zakupy przez internet ale jestem w tym bardzo ostrozna, zwlaszcza jesli chodzi o azjatyckie firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie rozmarze S, ale L!

      Usuń
  2. Anonimowy12/10/2012

    sweterek mnie najbardziej urzekł ;)Droga ta przysyłka straszie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12/10/2012

    Ceny za same rzeczy przystępne. Ale 74zł za przesyłkę? Nieźle się cenią. Lepiej poszperać w polskich sklepach albo na polskich stronach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuchy i szczerze to są świetne ceny :). Ja noszę rozmiar L więc muszę uważać na takich zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ciuszki która pokazałaś są bardzo ładne, ale najbardziej przypadły mi do gustu leginsy.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej jestem nowym obserwatorem twoim ewka saller ;) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś otagowana przez
    http://shopingnimfy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger