"" Kasia Koniakowska Blog "

Figury lodowe 2012

Niedawno odkryłam na komórce zdjęcia, które robiłam kilka dni temu. Przechadzając się wieczorem po Poznaniu natknęłam się na figurę lodową przy nowym dworcu PKP i przypomniałam sobie, że przecież na początku grudnia zawsze organizowany jest konkurs na najlepszą rzeźbę z lodu. W tym roku to już VII edycja. Niestety nie miałam czasu, aby przejść się na rynek i obejrzeć wszystkie prace, ale udało mi się zrobić zdjęcie figury, którą napotkałam. Mi Poznań kojarzy się z tym pięknym zimowym konkursem, a Wam?



A oto zwycięska rzeźba, nagroda za I miejsce to 1 500 euro, a wygrali ją Panowie: Michał Mizuła (Polska) i Samuel Girault ( Francja).



Więcej zdjęć z tego wydarzenia najdziecie tutaj.


10 komentarzy:

  1. Ja lubię iść obejrzeć zdjęcia. A dlaczego nie przyszłaś na BlogTej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to zagapiłam się z czasem, zajęłam się czymś innym, a jak spojrzałam na zegarek to było już po 19 ;-( Następnym razem będę, ustawię sobie przypominajkę ;-)

      Usuń
  2. Widziałam je wszystkie na żywo - zrobiły wrażenie :) bardzo fajnie niektóre wykonane i ciekawe pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne :)))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten typ sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Figurki w lodzie to coś niesamowitego. Podziwiam jaki talent potrafią mieć ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Figurki w lodzie to coś niesamowitego. Podziwiam jaki talent potrafią mieć ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post i super fotki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger