"" Kasia Koniakowska Blog "

stylizacja w kolorach nude

Tym razem zaryzykowałam i postanowiłam ubrać obcisłe jeansowe rurki, które znalazłam u mojej siostry w szafie, ponieważ niektórzy z Was mi je doradzali. Przyznam szczerze, że w połączeniu z bucikami na lekkim obcasiku ze Świat Butów 24, wygląda to nawet nieźle,. Osobiście i tak wolę nie co mniej obcisłe spodnie, ale stylizacja mi się podoba. Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu ;-)
Święta się już skończyły i postanowiłam zacząć małe ćwiczonka, aby nabrać wcięcia w talii i zrzucić troszkę na nogach, aby ubrania lepiej na mnie leżały. Mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu i będziecie mogli za jakiś czas oglądać efekty.








buty lakierkowe - Świat Butów 24, kopertówka - Pracownia Twórcza Basi Czarneckiej-Sobczak, spodnie rurki - HM, płaszcz - HM, bransoletki - Fashion Hand, bluzka - SH


13 komentarzy:

  1. Podziwiam wyczucie stylu! Świetny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny jest ten plaszczyk, fajnie na tobie lezy.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;)))
    płaszcz z tym paseczkiem cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz jest cudny! szkoda tylko że nie zrobiłaś zdjęć w jakimś ladniejszym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna bluzeczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny styl! Już długo tu zaglądam i bardzo mi się tu podoba, ale jakoś słabo mi idzie z komentarzami ;p
    Pozdrawiam :*

    PS Zazdroszczę tego, czym oddychasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w bluzeczce.

    OdpowiedzUsuń
  8. luźna bluzka i tak dobrze dopasowane spodnie wyglądają ślicznie (ale wiem o czym piszesz, bo sama czuję się niekomfortowo w zbyt obcisłych spodniach, zwłaszcza w udach ;dd).
    W płaszczu jestem zakochana, jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się twoja bransoletka, jest przecudna! ;3.
    Pozdrawiam, wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wygladasz. Swietnie leżą te rurki na tobie;) bardzo fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja , ślicznie wyglądasz ;) Ty to masz styl!

    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za tyle pozytywnych słów, to chyba pierwsza stylizacja, która tak bardzo się Wam spodobała. Jeszcze raz dziękuję za opinie, postaram się Was nie zawieść ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;-)
Jeśli mnie obserwujesz napisz w komentarzu, chętnie odwiedzę Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kasia Koniakowska Blog , Blogger